Tuesday, April 1, 2014

good bye March hello April..

bertapa kejap nya masa berlalu....sedar dan tak sedar dah bulan april...bagi student IPTA bulan 4 adalah masa untuk final exam...untuk IPTS kebanyakkan nya masih pulun untuk menyiapkan projek projek akhir...dan kalau nak test macam maner 'hubungan' kawan kawan sama ada kukuh atau tidak...masa nak menyiapkan projek akhir lah boleh nampak...bertapa tertekan nya bila hampir semua projek nak dalam masa yang lebih kurang jer dateline....



bagi aku...hanya tinggal dalam 45 hari jer lagi untuk habis kan praktical yang sedang aku lalui...


ADAKAH SELEPAS INI AKU DAPAT DENGAR GELAK KETAWA??


ADAKAH SELEPAS INI AKU DAPAT DENGAR 'JOM TENGOK WAYANG'?


ADAKAH SELEPAS INI AKU DAPAT DENGAR JOM HANGOUT?


ADAKAH SELEPAS INI AKU DAPAT RASA KASIH SAYANG SEORANG KAWAN?



ADAKAH SELEPAS INI HIDUP AKU PENUH KECERIAN/?



ADAKAH SELEPAS INI KEHIDUPAN AKU BAKAL BERUBAH?



banyak sangat soalan yang tiada jawapan buat masa ini....


meskipun bulan berganti bulan tahun berganti tahun apa yang terjadi merupakan pengalaman untuk aku...