Saturday, April 19, 2014

masa berlalu dengan pantas..

sekejap jer masa berlalu...tak lama lagi habis lah LI aku nie...huhuhu


bila dah nak ke penghujung agak banyak kerja yang di beri...tapi kerja yang sama pon ada...bosan lah asyik buat kerja yang sama...



16 minggu bakal menjelma...ada lagi lebih kurang 2 minggu...kontrak dengan kolej...tapi dengan company praktikal ada lagi 4 minggu...huurmmm....orang lain dah berehat aku pergi lagi kerja...



lagi pon aku ada perkara nak selesai kan dekat ipoh nie...menyelesai kan ''misi"....



lepas selesai jer misi tu baru aku akan balik ke seremban.....



buku log...huurmmm benda yang paling malas nak buat..sebab asyik buat benda yang sama jer...so agak boring sikit perkara yang aku tulis kat dalam tu...



kalau dulu aku tertanya tanya mampu ker aku bertahan...jawapan nya  sekarang dengan apa yang dah lalui...