Wednesday, April 30, 2014

good bye april

berakhir nya april bermakna dah masuk 5 bulan aku di ipoh...


berakhir nya internship aku pada hari ini kalau ikot contract dengan kolej...tapi dengan company nie lambat sikit...


kenapa ari ini? sepatut nya 2 mei...tapi aku 2 mei aku cuti...sebab esok nak balik ke seremban...


yeeayyyy!!!!!!!!!!!!!!!


lama giler tak balik ke seremban...membuat kan aku rindu sangat..kat katil aku kat rumah apa sahaja yang ada kat dalam rumah tu semua aku rindu...



banyak benda yang kena buat bila aku balik ke seremban...keje tak siap lagi...cuti cuti pon ada keje kena buat haiiyaakk...bosan lah macam ne



nak ke pwtc lagi sebab nak perabihkan baucer buku aku yang tak habis...huhuhuhu kat sini boring sikit..


apa lagi nak buat...tak per nanti aku  update jer ekk..okk..