Tuesday, April 22, 2014

tak sabar nak balik oii

aku memang suka dok mengira hari nak balik..almaklum lah lama giler tak balik rumah...sampai family tanya bila nak balik rumah...hehehe rindu aku lah tu...hehehehe..sampai adik aku yang kat kem PLKN pon siap tanya aku bila nak balik...



okk aku memang akan balik awal bulan 5 nie sekali cuti hari pekerja dan aku akan sambung cuti pada esok nya...




aku dah planning nak pergi ke pwtc untuk menghabiskan baucer aku yang ada 100 nie..huhuh...lagi pon nak tengok buku apa yang murah novel ker apa ker..rembat jer lah...




ingat nak pergi dengan member..tapi  tengok lah kalau kalau ibu nak ikot ker angkut jer lah sekali...hehehee...bukan senang nak bawak ibu berjalan...ecehhh...



next update will be what happen at seremban maybe or what ever...hehehehe