Thursday, April 24, 2014

cermin mata 3D

ok ada diantara orang rabun yang pakai cermin mata dan yang belum lagi mencuba contact lens akan terikat dengan penggunaan cermin mata..yang maner dah ada contact lens akan pakai jer contact lens kalau nak tengok cerita 3D...



kenapa orang yang pakai cermin mata tidak menggemari cerita 3D..






sebab dyrang kena pakai double cermin mata...yelah kalau tak pakai macam maner nak tengok effect 3D tu kan...kalau pakai tak selasa pulak asyik jatuh jer...kalau nak cabun cermin mata kita tu dan pakai jer cermin mata 3D tak nampak pulak...huur,...


aku tengok cerita 3D dah 3 kali..2 kali tgv dan 1 gsc...okk yang tgv tu aku suka spek dy sebab dy terletak kat spek aku sendiri so aku memang tak masalah...sebab tak kan goyang sangat atau jatuh...tapi kalau gsc aku tak berapa nak suka..sebab bila aku pakai asyik nak jatuh jer...so memang aku agak feed up lah jugak...




conclusion nyer jaga lah mata korang ye..kalau tak jaga korang akan hilang nikmat...macam aku...ada jer yang menyekat kebebasan untuk tengok cerita 3D..tak payah lah nak rabun sgt...karang dah rabun korang juga menyesal...huhuhu...yelah kemana mana dengan spek...macam aku yelah dapat jugak lah bertahan...sebab kalau duduk rumah tak pakai spek pon tak per..kalau keluar tu kena lah pakai...walaupon nak pergi kedai makan yang hanya sejengkal jer dari rumah..huhuhu...