Thursday, April 24, 2014

FIXI : KACAU

okk cerita aku saran kan kalau nak baca better siang...jangan lah memalam macam aku buat..hehehehe..maklum lah aku malam jer free...siang huurmmm



okk cerita dyrang pergi buat ghost hunt dekat bangunan lama kat area seremban dalam cerita tu lah..bila aku dengar seremban aku pon jadi tokot sikit lah...almaklum lah orang seremban...hehehehee....




so nak jadi kan cerita sebelum dyrang nie gerak lagi ada diantara dyrang nie kena kacau dah..bila kat bangunan tu bantai dyrang pergi main sprint of coin..hurmmm cerita memang kena lah..




lepas dari dyrang pergi ghost hunt sorang demi sorang kena bunuh...dan cara kematian dyrang menyeramkan..



last tinggal 3 orang otu pon kena kacau...dan ada lagi sorang tu tak dapat di jejaki sampai penghujung cerita..



korang nak tahu apa cerita sebenar?? korang kena lah beli buku FIXI KACAU...




okk sekarang nie pesta buku antarabangsa di adakan di PWTC dari 24 april hingga 4 mei...korang boleh pergi sana untuk membeli buku apa yang korang nak...yang student dan masih ada baucer buku pon boleh menghabiskan baucer anda di sana...