Saturday, April 5, 2014

BACKPACKERS

aku nak sangat pergi backpack dengan kawan kawan aku...tapi aku tahu sekarang tak boleh...memasig ada komitment sediri...tak per guys nanti okk kita planning baik baik..



kenapa aku nak buat backpack...ada sebab tersendiri..meh sini aku list kan..


  1. murah
  2. aku nak bawak kawan kawan aku tempat yang pernah pergi..
  3. aku nak rasa bercuti dengan kawan kawan aku sendiri...
  4. aku nak silaturahim di antara aku dengan kawan kawan aku sampai bila bila...
  5. aku nak kan kawan kawan aku rasa seronok bila pergi ke tempat orang lain...

bila aku pergi ke mana mana ada sesuatu yang mengekori aku...akan datang....benda nie pernah aku bukak pada kawan kawan aku zaman sekolah...qhamie nic dan atikah...melalui fb...maklum lah nak bersua memasing sibuk jadi ini medium antara kami berempat...



bila aku cerita yang aku pergi trip dengan family aku aku nampak bertapa teruja nya mereka nak tahu macam maner dengan tempat tersebut....



aku ingat bila aku ada baca buku contengan jalanan karya hlovate ada 1 part tu mereka berdua pergi backpack ke perth...perrghhh...dyrang betol betol beli tiket kapal terbang jer dan bawak duit nak shopping sikit...tempat penginapan mereka pergi tidur kat masjid perth....


nampak macam murah kan....apa lagi jom ler kita backpack jer.....tapi ramai yang tak nak buat sebab segan dan macam macam alasan tersendiri...tak perlah lain orang lain ragam nya...


kepada yang kurang kemampuan tetapi nak berjalan cuba guna cara nie...mungkin dengan cari ni dapat korang berjalan...?? apa salah nya..pengalaman yang orang lain tak ada...