Friday, April 11, 2014

dengan selamat nya....

okk hari rabu hari tu aku ada pos laju kan baucer buku aku sebab aku ada beli buku dari syarikat penerbitan fixi...ada ker yang tak tahu pasal buku fixi nie...?? mesti ramai kan...


okk meh sini aku terangkan fixi nie merupakan syarikat novel urban kontemporari kat malaysia...gaya bahasa yang di sampai kan santai tak ada lah macam novel sastera tu...dan kebanyakkan genre yang di hasil kan adalah bebas tak macam sesetengah penerbitan yang mengkhusus kan beberapa genre....


alah kalau aku cakap alaf 21 karya bestari kaki novel pts ada diantara tu mengeluarkan genre jiwang.. bagi remaja perempuan termasuk aku sekali memang tak lepas kalau tak beli buku dari syarikat penerbitan tersebut...


aku pon tak tahu ntah berapa banyak buah novel yang aku ada kat seremban sampai ada 1 section hanya untuk novel.. malang nya section tersebut dah penuh...dan aku terpaksa simpa dalam kotak untuk menunggu bajet pada akan datang untuk membeli sebuah rak buku lagi..



aku mula mempunyai koleksi dari buku fixi nie tahun lepas berrmula dengan novel ilusaniti...mula baca dari tahun 2012 lepas tu aku stop sekejap...tahun lepas baru aku mula balik...so tahun nie baru nak menyimpa koleksi dari fixi...



memandangkan syarikat fixi membuat jualan buku dengan membeli menggunakan baucer buku aku pon tak lepas peluang lah...



gila saper tak nak..murah kot...aku beli dengan 2 baucer aku...so ada 6 buah..penat aku nak pilih buku aper yang aku nak...aku ingat aku sorang jer yang minat...rupanya kawan aku sorang lagi kat MMU ponn bermiant macam aku...jadi kitaorang pon decided beli buku lain lain sebab nanti boleh main tukar tukar kalau nak baca pon...macam aku lebih kepada beli buku buku baru....dan dia kepada buku buku lama...


so hari ini tadi aku check aku punyer dah sampai kepada pihak berkenaan...




hope dapat lah buku tu minggu nie senang aku nak pergi ambik kat kolej nanti...aku lebih senang pakai alamat kolej  berbanding rumah aku sendiri mahupon rumah sewa senang..hehehehe


so buku apa aku beli?? bila sampai??nanti aku akan update.. next post maybe....