Monday, April 21, 2014

Fixi now!!

okk tadi buku yang aku order dari syarikat fixi dah dapat sebab aku beli pakai baucer so lambat sikit lah kalau nak dibeli secara direct..




hambbik ko besar kan arang yang dy pos kat aku...sampai akak admin kat kolej tu cakap..apa lah barang yang order nie farah oii...aduuhh aii takkan nak cakap beli buku kan..so sengeh jer lah aku depan akan admin tu...hahahaha


bila balik operasi membuka pulak dengan penuh keterujaan nak buka nie poit...perghhh





bila aku keluar kan beg tu memang dah siap di isi dengan buku yang aku order termasuk lah mug tu sekali...



nie lah buku yang aku order hari tu dari fixi...siap dapat beg fixi yang awesome gitu...oh ye mug tu aku beli online jer...mug tu limited edition...so sesiapa nak dapat kan boleh lah ke web fixi untuk pembelian


malam nie bermula lah pembacaan dan review aku pada novel novel fixi nie...nanti lepas aku selesai pembacaan aku akan buat review...so waiting there...