Monday, March 17, 2014

versi baru?

okk tadi masa lepas makan tengah hari..kiranya nak naik pejabat balik lah...sementara tengah dok beratur nyer...displin kan kitaorang...hehehehehe


okk aku jumpa gula gula kopiko... tapi macam nie dah rupa nye


aiikk ada perisa baru cappucino?? okk tak pernah rasa...walaupon dulu dulu zaman kecik kecik biasa makan...tapi tak  tahu lah bila tinggal kan perangai makan gula gula kopi nie..huhuhu




sebelum makan ambik gambar dulu...kira dah macam memain dengan makanan pulak kalau mak aku tahu huurmmm abis satu taman rumah aku pusing sebab nak kena lari dengan mak aku...nanti mesti dia bising kata buat main dengan makanan...huhuhuuhu


so macam korang nampak ada 2 layer kat situ kopi dengan susu...huurmm boleh lah rasa nye....better kalau mix lagi okk kot pada sekarang...apa apa pon kopiko dah ada perisa baru..okk lah tu...nanti buat perisa lain jugak yer...macam mocha ker ...heheheh...demand pulak aku nie...