Wednesday, March 5, 2014

Pos Laju

ada sesiapa masalah dengn pos laju??


buat masa nie aku tak ada masalah dengan pos laju sebab kalau ikot tagline dy "di jamin sampai esok" jadi barang aku memang sampai esok...


maybe tempat aku bandar jadi cepat kot sampai nyer....

buat masa nie aku dah 2 kali guna perkhimatan nie..





cuma aku macam kecewa sikit lah dekat bahagian tracking tu dy lambat update..jadi bila aku tengok still kat tempat tu...


bila aku google ramai yang mempunyai masalah penghataran...di mana lambat sampai ke tangan owner...


sila faham kekurangan masa yang yang ada pada posmen tu...jangan lah cakap kat dyrang macam macam...dyrang dah buat yang terbaik...jadi sila bersabar...kalau nak senang yang maner tengah berkerja atau belajar..guna kan nama tempat anda berada sepanjang hari...sebab bila korang berada tempat berkerja atau belajar senang pada dyrang nak hantar....



untuk pos laju tingkat kan lagi kualiti perkhimatan anda...kalau boleh sampai the same day pon okk...hehehehe..lagi cepat pelanggan anda dapat barang mereka...hehehehe


so tu jer lah perkhimatan yang aku guna sekarang..nak pakai perkhimatan lain bayaran mahal..nie jer termurah dan mampu...kui kui kui