Saturday, March 1, 2014

Adidas Toiletries

agak agak lah kan kalau aku buat pos nie Adidas nak sponser aku tak???

huurmm macam bermimpi di siang jer aku..padahal dah malam...kalau dapat bertuah badan aku...hehehehe...



okk kali ini aku nak buat review pasal apa yang aku selalu guna untuk diri aku..terutama minyak wangi semua lah...

kalau aku cakap aku pakai adidas korang mesti tanya kau nie ahli sukan ker?? kalau tak pon..kenapa ko pakai jenama lelaki...


haiiyyaaa nie semua soalan yang tak memberangsang kan....habis kalau lelaki pakai jer product lelaki..dan kalau perempuan kena pakai product perempuan...hhaaiiiiyyooo...


okk aku pakai product adidas nie sejak aku bersekolah lagi sekolah menengah sampai lah sekarang...pergghh lama juga kesetiaan aku kat jenama nie...


kenapa aku suka product adidas nie...kalau aku pakai deodorant adidas  untuk bersukan memang aku suka...sebab memang tak bau badan langsung...protection habis lah...sama juga macam body spray adidas lepas kau pakai deodorant kau pakai pulak body spray memang kalau yang pakai tu lelaki memang kau kena usha terus dengan awek kat situ jugak...tapi kalau kau perempuan dan secara tak sengaja kau terserempak dengan bf kau kat sana atau bf kau tengah call masa ko bersukan confirm kau terus jer dating...



salah satu benda yang aku suka pasal adidas tahan lama...kalau kau pakai pagi sampai petang masih ada bau lagi .. memang sesuai kalau nak pakai pada musim sekarang nie panas..confirm kau cepat berpeluh kan..


minyak wangi adidas memang the best betol bau...


percaya atau tidak 3 minyak wangi kat dalam gambar tu aku pernah cuba... team force tu bau kuat sikit to compare dengan dive dan juga dynamic pulse...dynamic pulse tu kalau nak keluar pergi shopping mall boleh lah pakai...sama juga macam ice dive tu..bau dy so so jer...tapi kalau untuk bersukan korang boleh pakai team force..strong sikit...so kalau berpeluh tak bau sangat peluh korang tu...


untuk body shop aku tak pernah try nanti aku try ekk...tengok lah bila masa aku nie nak jejak kaki ker guardian ker watsons ker...huurmmm karang masuk saner terlebih belanja pulak..jadi tengok betol betl barang aper yang tak ada baru berani sikit nak masuk...


nak memilih untuk penjagaan diri tak semua sesuai dengan sesuatu product..jangan takot untuk mencuba kalau ia tak membawa kemudaratan...biarlah orang nak kata apa..janji sesuai dengan diri kita dan kita pon selesa utuk memakai nyer...biarlah orang nak cakap ape pon sebab diri seseorang tu berbeza dengan orang lain..jangan sama kan diri sendiri dengan orang lain...kalau asyik nak sama jer baik jadi klon jer...so terpulang kepada diri sendiri nak memilih produt apa pon...

*agak agak adidas nak sponser aku tak...?? bermimpi lagi rupa nya aku...hehehehe*