Friday, March 14, 2014

Matta Fair

aku rasa kat mane jer ada matta fair mesti ada aku jugak di situ...huurmmm


kenapa aku suka matta fair...? ada di antara package yang dia jual agak murah berbanding dengan walk-in...jadi dekat sini kita kena jadi pengguna yang lebih bijak sekiranya nak melancong di antara dalam atau luar negara...



sebelum datang ke matta fair sila target ke mana destinasi pelancongan yang nak pergi..jadi bila kita ke booth yang di sediakan kalau ejen tu tanya kau dah ada jawapan dan sila lah tanya soalan yang bernas sedikit...



memandangkan tahun 2014 adalah tahun melawat malaysia jadi tadi kebanyakkan package yang di tawarkan adalah di dalam negara...ada juga luar negara,...tengok kepada company travel lah...



okk family aku tak target nak ke luar negara...macam maner aku tahu..sebab kitaorang tak beli tiket flight pon...hehehehe...yelah hujung tahun lepas baru jer pergi Ho Chi Minh takkan nak ke oversea lagi...



so maybe kalau berjalan pon dalam negara jer lah untuk tahun ini..tertaluk kepada masa dan situasi akan datang...hehehehe...so aku pergi matta fair nie saja server untuk mencari package dalam negara jer..that why nampak kat iklan tu semua pasal malaysia...yelah lagi pon kan tahun nie kan tahun melawat malaysia...