Thursday, March 13, 2014

JCard Day

okk hari ini ada aeon member day...di jusco kinta city ipoh...apa lagi cari lah barang....

aku memang dah aim nak beli apa...jadi itu yang aku target..


apa aku beli? alah setakat kemeja 2 helai dengan t-shirt 2 helai...tu jer..


shopping 4 item nie pon dah habis duit aku 168 camtu...tapi tak per lah sendiri pakai...

kenapa macam mahal...??


aku sendiri tak tahu kenaper baju kemeja nie mahal..nie pon aku dah beli paling lest dah nie...2 helai 128...ada tu lagi mahal jangan di tanya brand apa...yang turun cikit jer pon jugak...


ada tu baju kemaja tu murah tetapi aku tak berkenan dengan kain...sebab kain tu jenis kain licin...maun nyer aku berperang nak iron...baju kemeja yang aku beli nie easy ironing..so tak yah lah lelama sangat kat iron board tu..panas woo gosok baju nie...berpeluh peluh..macam buat sauna...


seluar nanti aku beli kat seremban pulak..boleh 'paw' mak aku..hehehehe...tunggu aeon member day kat seremban pulak...ntah bila lah...


nak shopping murah cikit berbanding biasa boleh pergi masa member day nie tapi kena hadap sikit lah orang ramai...dan ramai yang mengambil peluang macam nie bukan aku jer...hehehe..