Monday, March 17, 2014

masa berlalu

sekejap jer masa berlalu...baru hari ini nak tulis kat dalam buku log book setelah sebulan tak tulis...nasib lah buat kerja yang sama jer hari hari...cuma ada tambah cikit cikit jer...





so tadi dok tengah update kat log book baru lah terperasan dan minggu ke 10 dah...huurrmmm cepat betol masa nie...walau pon awal tahun nie tak banyak cuti tak macam akhir tahun....sebab apa aku cakap macam nie..sebab kawan aku yang praktikal sem lepas cepat jer rasa dah habis..sebab punyerlah banyak cuti..ada cuti raya puasa...raya haji..hari merdeka nye lah hari malaysia nyer lah..so banyak lah cuti..macam cepat jer dyrang tu habis praktikal...macam aku nie lama lah jugak sebab tak banyak cuti awal tahun nie...huhuu..sedihhh..





so nie dah minggu ke 10 adalah lah lagi 6 minggu lagi..huhuhu....tapi contract aku dengan compny tu tak habis lagi...sebab company tu suruh aku keluar tengah bulan 5....huhuhuhuhu...




conclusion kerja nie..penat tau..padan lah mak ayah aku balik dari kerja selesai kan dulu kerja umah dan baru lah rehat...nak tido ker ape ker...huurmm baru lah aku tahu...selama nie huurrmmm...rasa menyesal pulak...huuurrmmm.....