Monday, March 24, 2014

Review Zombi Kilang Biskut

okk hari jumaat lepas aku dengan 2 orang kawan aku pergi terjah ke pawagam TGV di St.18 Ipoh... untuk tengok cerita nie Zombi Kilang Biskut..


aku rasa ramai yang dah follow cerita nie dari awal...dari zombi kampung pisang, husin mon dan jin pakai toncet dan sekarang zombi kilang biskut..


cerita nie pada mula nya husin berkerja sebagai mechanic di kilang tu...di kilang itu jugak lah husin berjumpa dengan kawan kawan lama nya semula...husin rasa lain macam apabila dia kena kerja sebelah malam...dan dia ada bertanya pada pegawai HR (saper tah nama dia) pegawai HR nie berkawan rapat dengan doctor yang membuat RnD di kilang tersebut...dalam masa yang sama ada pontinak yang memburu orang yang bernama 'usop' di kampung itu...keadaan kampung tersebut kecoh apabila pontianak dan zombie menjadi dengan serentak...


dapatkah husin dan kawan kawan pulih kan kampung pisang semula??

persoalan tu korang kena tengok sendiri nanti tak thrill lah kalau aku cerita sekarang...so pergi lah ke pawangam yang berhampiran korang untuk tengok...



kebanyakkan shooting cerita nie di bandar ipoh..so ada diantara tempat dia aku tahu lah sikit sikit...maklum lah dah duduk ipoh nie 3 tahun macam dah sebati lah pulak...hehehehee


okk cerita nie ada sambungan dia...yang tu korang kena tunggu....