Friday, March 7, 2014

Ipoh river side

ipoh river side...perrgghh...tempat makan baru di area kinta riverfront....


tempat duduk startegik sebab aper aku cakap startegik..


  1. sebelah dengan hotel kinta riverfront
  2. tempat selalu lepak dengan kawan kawan atau keluarga..
  3. riverfront menjadi salah 1 tarikan di bandar ipoh..

tempat luas....ada juga di sediakan stall yang jual makanan lain...kebersihan terjaga..quality superbbb...mestilah superb sebab sebelah tu hotel kinta riverfront...harga...pada aku ada harga yang sesuai dan juga tak sesuai...sendiri boleh nilai lah...bukan nyer nilai 3 yang kat negeri sembilan tu..adooii...



semalam pergi makan dengan kawan kawan..makanan sedap..mestilah sedap sebab dah lapar lepas tengok wayang kan....pada mula nye aku agak terkejut dengan harga nye....tetapi bila hidangan tu sampai...aku tahu kenapa harga nyer begitu...



selari dengan cara presentation sesebuah hidangan memang agak mengkagum kan..dan juga pinggan yang di bagi pon memberi daya tarikan tersendiri...kenapa aku cakap macam nie...korang pergi dulu ekk baru tahu kenapa...



landmark nak ke sini senang jer..cari jer hotel kinta riverfront...ipoh river side nie betol betol sebeblah kinta river front...dan lepas korang makan boleh lah bersior sior (bersiar siar) di kinta riverfront...