Tuesday, March 4, 2014

jaket ke 3

okk akhir nya barang yang aku order 2 minggu sampai ke tangan aku..

aku order jaker jer...hehehe..tak tahu lah macam maner aku boleh berkenan dengan jaket nie maybe sebab dy ada 2 zip kot...heheheehe


petang tadi lepas waktu kerja..tak adalah lepas sebenar nya..balik awal..nak pergi ambik jaket nie kat kolej..sebab aku bagi alamat kolej senang...




jaket macam maner??




okk jaket nie ada 2 zip tu yang menyebabkan aku nak beli...macam lain cikit...kalau nak di ikut kan aku tak nak warna hitam...nie tapi warna lain combination macam tak sesuai..terpaksa memilih warna hitam..


sebelum jaket nie sampai ke tangan aku...aku nie selalu tengok youtube kat office...hehehe..take 5 lah.. penat kot...so aku tengok video clip lagu bangun dari Shaheizy Sam ft Liyana Jasmay tengok nie sempat aku screen capture..



jaket  Shaheizy Sam pon ada 2 zip...hehehehe....tapi jaket dia lagi smart... 


okk lah tu jer nak cerita..jaket ke 3..kesemua jaker berwarna hitam..next mission beli jaket warna lain..bosan lah asyik hitam jer....huurrmmm...