Monday, April 15, 2013

Teluk Intan

okk sambungan dari post aku yang Kuala Selangor tu...nie post dy teluk intan pulak..

okk sampai di teluk intan dalam pukul 8.30 macam 1jam 1/2 jer dari kuala selangor..lebih kurang atau lebih atau pon kurang..tertaluk kepada cara pemanduan anda...hahhaa..

okkk..untuk pengetahuan semua nie pertama kali aku sampai di teluk intan...sebab tak pernah pon lagi sampai ke teluk intan bersama keluarga..dan dengan kekawan nie jugak pertama kali keluar dengan housemate...

nie lah memori yang akan aku bawa sampai bila bila..





second time begambar dengan housemate selepas kenduri...





tetapi di teluk intan telah di cemari excident yang tidak disukai oleh semua orang...bak kata nasib baik dy dah berumur kalau tidak aper pon tak boleh dah...jangan sampai aku hilang hormat..selagi aku boleh hormat aku akan hormat tapi had orang nak hormat kat orang pon ada jugak had nyer...tengok jugak kepada perangai dan juga sikap sesorang tu...jadi jangan cabar orang lain untuk bertindak diluar jangkauan seseoang...orang lain boleh bertidak di luar kawalan sama ada di sedari atau tidak...jadi jaga tingkah laku...

aku harap ini jadi memori terindah untuk aku dan juga mereka semua...last sem with them you all..i'm gonna miss every movement during 2 years with you all...

tu jer lah dari aku yang telah mejelajahi teluk intan..yang pertama kali sampai ke menara condong..wakakakkaka