Friday, April 26, 2013

MEREKA

bersama 'mereka' banyak yang telah aku pelajari....tetapi tempoh masa 2 tahun tu akan terhenti bila habis nya semester ini...


Yang Lepas Adalah SEJARAH...Masa Depan Adalah HADIAH...Adakah Hadiah Yang Akan Datang Semanis Hadiah Yang Aku Dah Dapat Sekarang?

"PERPISAHAN YANG TAK KU DUGA TELAH TERJADI DIRIMU PERGI BIARKU SENDIRI"

"SEANDAINYA MASA ITU KEMBALI SEMULA INGIN KU MEMILIKI LEBIH ITU"


adakah berulang kembali seperti ini???

aku selalu mengingatkan diriku.. aper yang aku dapat manis adalah sekali...tetapi bila masuk untuk kali kedua ia tidak semanis yang pertama....

untuk mengenali diriku susah...pelbagai watak yang aku bawa...biarlah orang hanya mengenali diriku aper yang dilihat..selebihnya untuk diri sendiri...

aper yang 'mereka' tengok tidak lah sepenuh nya..hanya dalam 20-30% watak diriku sebenar...

bila myra tanya 'ko sedih tak kitaorang tak ada duduk ipoh nie sem depan??'

aku biarkan soalan tu bergantung....jawapan nyer adalah 'ko check lah blog aku sem depan...aku akan bagi jawapan itu semua sem depan...'

kesedihan aku
kegembiraan aku

bukan lah suatu perkara untuk aku menunjukkan kepada semua orang...

I'M GONNA TO MISS YOU LADIES....

FROM MY BOTTOM OF HEART DIFFICULT TO ME TO 'GOOD BYE'...

sehingga sekarang aku masih tercari cari lagi kenangan terindah bersama 'mereka'....