Sunday, April 7, 2013

spending time bubu n yan

semalam aku menghabiskan satu hari dengan dyrang..bubu dan juga pian aka yan...dalam masa yang sama aku menyiapkan keja IID aku...dan juga mintak pandangan dyrang berdua aper konsep dan juga idea tuk aku menyiapkan kan nyer...

alhamdulillah..berkat kekawan..akhirnya dapat konsep dan juga idea cikit..dan di bantu oleh senior aka bf si yun terutama untuk software...korang semua tak lokek ilmu...

buat kerja di rumah bubu..so blh lah aku download untuk phone grand aku nie...mcm mcm aplikation ku dah masuk kan...what apps..viber instagram game. dan lain lain....

thanks to bubu pian dan juga asri...

malam kami lepak kat mydin meru....agak lama jugaklah lepak...sampai pukul 9.++ mcm tu..baru balik...

balik dengan keadaan keletihan...so ari ini ahad aku just menyiapkan kerja dan still tak siap...heheeh

esok nk pergi jumpa pian untuk ajar dengan lebih lanjut...

masa seakan akan cemburu dengan aku dan juga kawan kawan DIM aku kat sini...

masa tinggal cikit jer lagi...hope you guys enjoy with me...