Saturday, April 6, 2013

SAMSUNG GALAXY GRAND VS IPAD MINI

hari jumaat 5/4/2013..dapat lah aku samsung galaxy grand...yang menggantikkan sany ericson W705..sering aku pakai sony der...

so tadi aku di temani bubu dan juga sufian jamil aka yan untuk membeli galaxy grand...da beli pergi cari screen protector and cover...

screen protetor dan juga cover beli dekat yik fong..dan kedai yang aku beli nie kat pasir putih..agak murah jugak to compare kat memaner masa tu..so aku angkat lah..nak cari cover punyer lah susah..

so tadi bubu dah angkat ipad mini woooo.....lagi mahal pada aku....sempena hadiah hari jadi dy yang ke 20 nanti pada ahad ini...'happy birthday bubu aka muhammad haikal..'

so lepas beli tu pergi makan kat pizza hut...bubu belanja..thanks bubu..

kat yik fong jugak lah cari screen protector dan juga cover untuk ipad mini bubu...

aper warna yang kami cari ??

warna nya adalah MERAH...

nie semua gara gara nokia lumia si sufian yang berwarna merah dan telah mengeffect kepada kami untuk pki warna merah jugak..hehehhee

okk gambr setakat nie tak ada lagi...
esok atau entry akan datang nanti aku masukkan...

wait n see guys....