Wednesday, April 3, 2013

dinner

semalam...mira n rehan belanja kami satu rumah makan malam kat luar...yeeayyyyyy!!!!!!!!!!!!!..syok pada mula nya...tengah tenga dah tak syok kenapa??adalah cerita nyer nanti aku akan masukkan sekali...okk mula kami gerak dlm pukul 9.++ dah...lambat cikit sebab tunggu bubu...okk tak per lah.. then gerak bersama sama ke manjoi....yang naik kereta bubu..bubu of coures lah ada...aku rehan n aza... yang naik kereta sewa pulak kak youn myra chomot kak ira n fa'ana...

okk kami sewa kereta semata mata nk pergi makan nie jer..giler kan kitaorang....so pergi lah secara konvoi..sampai jer terus order...dan borak borak macam biasa...

tetiba...ada pertilingkahan kejap..tapi pastu dah okk dah..aper pertilingkahan nya???adalah...hehhehe..biasa lah body languange nie pon penting juga..dan kekadang boleh membawa tersalah anggap...lepas tu dah okk dah...

dan masa nak balik kami singgah ke gerbang malam...saja jalan jalan...hehheehe...ronda ronda..agak dah lama aku tak pergi gerbang malam..maklumlah sibuk..dan kita nyer tak 'boyfriend' yang nak bawak ke mana saja..nasib baik ada bubu pian kak youn myra rehan yang sudi menghiburkan hati aku..sementara mereka masih ada..sebab sem depan diaorang dah nak LI...huhuuhu..sedih nyer...

okk nie kali kedua kami semua berkumpul reramai....selepas kami mengadakan kenduri kesyukuran dan doa selamat untuk masuk ke rumah baru...tapi pada malam tadi ada sorang tak dapat nak join...biasalah orang nak kawin maner nak ingat kawan lagi dah...karang kaki ko dah kena ikat aper pon ko dah tak boleh nak buat dah...

tapi semalam kalau tak ada incident tu belaku mesti syok....



that's my dormmate my housemate...2 tahun dengan diaorang...macam macam perangai aku jumpa....macam macam karenah orang..dan yang paling penting aku sorang jer dari NEGERI SEMBILAN... dan ini membuat kan aku tak cakap terus negeri kat sini...sorry guys klu korang nak dengar aku ckp nismilan korang  bawak sorang yang tulen dari negeri sembilan masa tu boleh kowt aku ckp...heheheheehhe