Monday, April 15, 2013

kuala selangor

hari sabtu 13/4 kami satu rumah pergi ke kuala selangor!!!!! hehehehhe...pada mula nak pergi membeli barang si myra n rehan..memang nak pergi beli pon...memula nak pergi 1 kereta jer pon..last last 2 kereta yang pergi...

kereta yang aku duduki di bawa oleh fyra!!!! yeeeahhhh fyra drive untuk kitaorang.... kenapa tidak kak youn kan..kalau korang selalu perasaan ada post aku pasal kereta mesti kak youn yang akan drive kan...sebab kak youn dah lama tak manual so fyra blh bawak dan fyra yang bawak...

memandang bukan kak youn yang bawak kereta jadi nie lah hasil nye..






nie lah dia mereka...

ada gelaran mereka bagi di sebalik aku memakai spek cover hitam...jangan tanya.. aku takkan cakap aper...

okkk sampai sahaja di kuala selangor..specifik place is sungai besar..hehehe..tempat orang jawa...heehhee..saja jer melawat tempat orang...klu nak lagi best klu rumah member nie dekat ngan bendang mesti syok....

okk samapi sahaja kami pon makan...ingat dapat merasa nasi ambang ker aper ker...rupa nyer di hala kan kami semua ker kedai makan yang masakan johor...aper lagi belasah lah aku nasi briyani gam ayam..


that's is nasi briyani gam ayam...

okk lepas tu lepak lepak di tutti fruti...sebab nak kan kesejukkan....

than petang dalam pukul 7 gerak balik ker ipoh tapi bukan di ipoh tunggu next post hehhehehehe