Tuesday, April 2, 2013

counting days !!!!

kenapa aku mengira hari???
adakah aku suka lepas semester ini berakhir???
adakah kehidupan aku seperti dulu???
adakah aku akan kenal erti kehidupan sebenar???

banyak sangat yang bermain di fikiran aku...dan aku paling tak suka sekali bila soalan yang aku bold dan juga italic tu akan terjawab...

aku terpaksa melepaskan dan redha dengan permergian nyer mereka untuk ke Latihan Industri (L.I)...untuk coures aku L.I akan di lakukan pada semester akhir...ini bermakna setahun aku tak dapat nak belajar bersama sama mereka... kenapa aku kata setahun?? sem depan dyrang pergi LI dan sem selepas tu (thn dpn) giliran aku pulak pergi LI tak ker setahun tu..tak dapat nak melakukan perkara rutin seperti 2 tahun sebelum ini...

banyak benda yang aku belajar dari diaorang semua dari 2 tahun ini...adakah ia akan berakhir macam tu jer...atau ia akan berterusan walau jarang pertemuan dan tidak tahu bilakah ia akan menjadi satu pertemuan yang terindah dan menjadi kenagan paling terindah di dalan hidup aku...adakah aku akan berjumpa dengan mereka semua pada masa gradute nanti?? penantian satu penyeksaan... tapi apakan daya..siapa yang mampu menindak kan ape yang telah Dia rancang untuk umat nya.... setiap pertemuan pasti ada perpisahan..


Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir

Ku terima perpisahan ini
Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama

Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Ooo.....
Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Ooo...................

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu....

lagu yang sama aku pernah bagi untuk kawan kawan aku yang berada di seremban dan juga bakal di ipoh...

aku tahu ada yang akan buat follow up dari blog aku dan juga ada yang akan stalk aku punyer blog twitter dan juga fb...aku nasihat kan selagi korang boleh stalk korang stalker lah nanti bila dah tak boleh jangan meraung ngan aku sebab ko dah tak boleh nak stalker aku..

untuk korang yang nak pergi LI..nothing to says....

.....................................................................................................................................................................