Thursday, April 4, 2013

salam teristimewa

aku cuba nak jadi lebih baik untuk korang yang kat ipoh terutama my housemate... setahun bakal menjelang dan korang tak jumpa aku lepak dengan aku seperti dulu dulu..seperti mana kita keluar tengok wayang makan dan selebih nyer...

tiada lagi pulau pinang dan juga sg.petani..rumah kak youn
tiada lagi kuala kangsar rumah rehan

setahun yang bakal menjelang
tiada lagi jusco kinta city
tiada lagi aeon st.18
tiada lagi tempat tempat yang pernah kita lepak bersama sama

adakah aku akan dapat balik jumpa korang seperti maner aku jarang jumpa kawan kawan aku seremban pada ketika ini...????

persoalan pada masa kini tiada jawapan.....aku biarkan takdir hidup aku menjadi jawapan aku di atas tu...

cukup kah masa yang aku ada sekarang??
hari ini dah 4 April 2013...
semester ini sudah berada di penghujung sem...bermakna aku cuma ada beberapa hari jer dengan korang...

mungkin selepas ini tiada lagi amyra, kak youn, rehan, fyra...
tiada lagi korang...

SALAM TERISTIMEWA UNTUK KORANG..



sampaikan salam buat semua
salam terakhir salam teristimewa
kepada kau yang tersayang
pada teman yang kukenang
permergian ku ini tak dirancang

usah bertanya mengapa aku
mengucap salam terakhir kepadamu
kerna waktu berputaran
bimbang tak berkesempatan
melahirkan kerinduan terhadapmu

demi sebuah kenyataan
yang amat menyakitkan
aku yang tidak berdaya
hanya berserah kepadanya
salam akhir salam yang teristimewa
bersama-NYA ku memohon keampunan
melalui-NYA ku beri kemaafan kepadamu

demi sebuah kenyataan
yang amat menyakitkan
aku yang tidak berdaya
hanya berserah kepadanya
salam akhir salam yang teristimewa
bersama-NYA ku memohon keampunan
melalui-NYA ku beri kemaafan kepadamu

andainya aku punya waktu
masihku ingin mengulangi semula
saat indah bersamamu
sayang tak berkesempatan
abadikan saja salam ku di ingatan
salamku yang terakhir