Friday, July 5, 2013

terkilan

aku tahu dan sedar blog aku menjadi pilihan hati kau...

tapi aku sendiri tak tahu kenaper kau kena buat post pasal aku sendiri tak tahu kenaper??


sekiranya ada kesalahan dari aku...aku memohon sejuta kemaafan....



mungkin aku akan tabah selepas aku tahu cerita sebenar dari kau....sejujurnya aku kecewa!!!!!!

dengan sikap dan juga perangai kau yang suka membuat tuduhan melulu dan post something yang orang akan rasa tak suka ke atas perangai kau sebenarnya...




berfikiran terbuka terhadap orang yang kita sayang bukan nak buat tuduhan...cuba berbincang untuk mencapai kata sepakat....terus terang aku nak cakap kat sini aku nak sangat jumpa kau...tapi aku tahu tak boleh dalam masa terdekat masing masing ada komitment....







AKU NAK SANGAT TAHU DARI MULUT KAU DAN APA YANG TERSIMPAN KAT DASAR HATI TU SENDIRI APA YANG AKU DAH BUAT KAT KAU SAMPAI KAU JADI MACAM NIE???








"Di kau pernah berkata
Akulah segalanya
Tanpaku tak mungkin kau bahagia
Namun di sebaliknya
Setelah ku percaya
Kau bersikap dinginku terpinga

Andai kau pergi

Hilanglah arahku
Jangan kau pergi
Usah kau pergi
Andai kau pergi hampir pasti
Berteman pilu sepanjang hayatku

Dengan sepenuh cinta
Daku tanam di dada
Dengan harapan terbina istana
Apakah di mindamu
Mengapa kau membisu
Hanya katakan kau masih menyinta
Ku tak mengerti
Mengapa kau bersikap sebegitu

Andainya
Kau tahu hatiku
Betapa penuh di dada menyintamu
Sayang
Ku masih tidak mengerti
Ke manakah hilangnya cintamu
Jiwaku resah dan sepi
Andainya kau pergi"