Thursday, July 4, 2013

galaxy grand duos

hurmmm aku kan pakai samsung galaxy grand....so ada 2 sim....setiap 1sim boleh letak wallpaper or theme and screen look yang berbeza..


untuk maxis...


yang itu wallpaper or theme maxis...


dan yang ini screen look maxis...



yang ini celcom nyer part...memandang kan tak ramai yang tahu number celcom aku..jadi...kat sini macam ada privacy cikit lah..



wallpaper or theme celcom...
kenaper wallpaper nie....
bagi aku..kalau aku rasa something is missing with me so aku tengok lah yang nie....
aku sendiri tak tahu kenaper...



okk yang nie screen look tok celcom...


dua dua gambar screen look nie..dua dua kat cameron highland..pada hari yang sama dan tempat yang berbeza..





tu yang aku suka pakai aku punyer samsung galaxy grand nie...setiap sim boleh letak wallpaper and screen look yang berbeza..mengikut citarasa memasing....