Monday, July 15, 2013

Mainan Tidur Jer Tu

ramadhan ke 6..aku bermimpi....

yang kak youn ngan amira datang ke ipoh...

cerita nyer kak youn sms aku kat number celcom...al maklum lah aku sorang jer yang pakai celcom kat dalam bilik nie..so dy sms aku..dy kata 'where we want stay tonight?' haaa hambik kau...kak youn speaking kau.....tak pernah pernah orang tu speaking ngan aku...

so aku balas lah balik 'we?? saper we??'...kalau tak silap aku dy ada balas..'kak youn ngan amira lah..' pastu dah terhenti....aku tak tahu saper kejut kan aku masa tu dan menyebabkan mimpi tu sampai di situ....


aku cerita benda nie kat rehan...rehan cakap aku nie dah rindu kat dyrang...


huurrrmmmm mungkin....(ego kan)...


tak thu lah betol ker tidak mimpi tu...

itu semua mainan tidor jer tu.....


*kalau betol lagi best...dah lama kowt tak jumpa dyrang..kalau minggu nie lagi okk..saing dengan sufian nak datang minggu nie...tak sabar end of this week..*