Friday, July 12, 2013

berbuka ketiga

alhamdulillah selamat menjalani ibadah puasa pada hari ketiga....

hari nie akak belanja....alhamdulillah....

motif dy adalah nak suruh cuci baju...huurmm okk lah nanti dy mintak bukan bukan mati aku nak bagi....


tadi pergi bazaar kat medan gopeng...one of place yang menjadi port tok membeli juadah berbuka puasa selain stadium ipoh dan juga tempat lain...

ingat tadi dy nak beli kan so aku just stand by jer kat umah..rupa nyer dy ambik aku kat rumah then bawak aku pergi ke bazaar medan gopeng....

pusing punye pusing....alih alih masuk kereta dah pukul 7.30..hahahahahha

berbuka pukul 7.34..ada lebih kurang 4 minit jer lagi oii...

sampai jer umah dah pukul 7.35..masuk masuk jer...terus buka juadah...

hari ini beli nasi tomato + air cincau + roti john...
sedap giler roti john dy...


akak pulak dy beli kari ayam (buat sahur) + daging dendeng + nasi lemak..air kongsi dengan aku..

roti john kat medan gopeng tu sedap...
korang yang maner nak try tu..pergi cari abg yang masak kat sudut corner tu..belakang gerai ada sungai kinta...hahahaahhaha

*syukur alhamdulillah dapat buka puasa dengan keluarga...tapi...lagi best kalau ibu ayah adik pon ada jugak...tak per sabar farah sabar....Nuzul Al-Quran nanti balik seremban jugak..*