Friday, July 5, 2013

Noktah

Telahku lalui
Telahku lukai
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Tangisanmu berbisik
Ku sendiri

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini




sekiranya ini yang kau pilih.......aku redha........




bernoktah lah segala yang terjadi di antara kau dan aku....



di antara aku dan kau ada sesuatu yang telah aku amanat kan....sama ada kay nak terus menjaga atau tidak terpulang pada diri kau...





cactus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


mati cactus tu...aku tahu.....WHO I AM FOR YOU....


hanya lah sekadar tempat apabila kau berjauhan dengan kawan kau yang sebenar......