Sunday, July 28, 2013

Berhati Hati Ketika Memandu

okk tadi one of my friend excident kat area tempat dy praktikal...

maybe sebab jalan licin kowt..maklumlah ipoh dah lama tk hujan dengan lebat nyer pon...so hari ini hujan lebat giler...

nasib my roomate dah selamat balik...

so tadi member tu excident aku ngan roomate aku tak tahu pon...ingat dyrang berbuka kat luar..ko kami pon berbuka lah kat luar sebab hari hujan ingat kedai kat bazar tak ada...

so pas mkn semua balik dah lama dah pastu..aku dah layan lagu raya dah...ngan online sat...tetiba member tu masuk bilik ckp.."wei member tu excident.." (tak nak bg tau nama sebenar.)..

so aku ngan roomate tengok la keadaan dy..bibir kat atas belah kanan jahit..dahi belah kanan atas kening pon jahit...

bak kata dy.." dah tak segak dah aku...macam maner nak raya nie"....

dalam bibir atas berjahit tu mulut tetap bercakap..macam murai tercabut ekor...



okk kepada semua pengguna jalan raya...tak kira lah aper jenis kenderaan yang korang bawak hati hati ketika memandu.... 'shit gonna happen eveywhere and everytime..' so hati hati lah..lebih lebih lagi ketika lepas hujan atau masa hujan..jaga speed..yang maner bawak motor....