Saturday, July 6, 2013

Aku Sakit???

aku sakit???

tiddddaaakkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hah ini bukan aku yang sakit....tapi lampu tido aku dengan roomate baru yang sakit...




ni diaa...

"FILL YOUR ENERGY UP"

okkk dalam tu aku letak air...dan memang boleh pon letak air tak ada masalah....

jadi kepada yang berminat boleh pergi kedai S&J..lampu tu ada dua colour kuning n putih....kami pilih putih...

nie aku ngan roomate baru beli kat kedai S&J...

okk aku lupa pulak nak perkenal kan roomate baru aku..hehehee..dah seminggu duduk bersama pon tak bg tau...kalau diaorang stalk nie..mesti marah dengan aku...hahahah


okk roomate aku kali ini ialah rehan dan juga fyra....rehan dari sem lepas aku dah jadi roomate dy..tapi fyra nie yang pertam dan mungkin yang terakhir...

me n rehan

me with fyra n kak youn
okk memandang kan gambar aku dengan fyra jer tak ada...so rembat lah gambar nie.....


okkk this is my new roomate...