Wednesday, July 3, 2013

career management

tadi ada kelaz career management nie...lect aku tanya


"kamu ni bila dah masuk ke kptm ni..dan ambik diploma management with multimedia semesti cita cita kamu berubah..dah tak sama seperti zaman kamu sekolah dulu.... okk..kamu nak jadi apa bila dah besar nanti.."


tu soalan dan intro dia....korang nak tahu aper aku jawab??

"nak jadi blogger kowt.."


jeng jeng jeng.....


aku nak jadi blogger..??bukan aku memang dah blogger ker???cuma aku tak lah sehandal otai otai blogger yang ada kat luar sana tu...masih lagi berjinak jinak...




korang pernah tak dapat soalan macam tu kat korang dan jawapan  yang sama korang bagi kat lect korang ker atau sesiapa pon??



aku rasa macam kelakar lah pulak...bila aku cakap nak jadi blogger as a career management.....



aku tak tahu lah ape yang diaorang fikir pasal aku...apa yang aku tahu aku minat buat kerja nie..



wish me luck tok nak dapat kan career management nie...

hehhehehh..

CAREER MANAGEMENT = BLOGGER...