Wednesday, July 31, 2013

Happy Birthday To My Sister..

okk last person in my family born in july month is my sister...



HAPPY BIRTHDAY....HAPPPYYY BIRTHDAY.....(nyanyi ikot rentak baskin robbins punyer iklan..)



okkk to my sis...


happy birthday to you....sucessful in your life...soalan cepumas bila lah ko nk kawin ekk..hehhehehehe...gurau jer....(satu lagi..nak balik seremban bg tau aku..jgn tinggal kan aku kat ipoh nie...duit raya kasi lah bebanyak..hehehe)


okk first person in my family celebrate birthday in july in my mom then my brother and lastly my sister....last person celebrate birthday in year is my dad....me after this...



*raya kali ni kalau datang cousin aku awak anak mesti dah menunjukkan bertapa tua nyer aku...sebab diaorang semua akan panggil aku makcik...ohhh noooooo!!!! i'm not ready that tittle....so let me learn them to call me 'kakak'.. nampak muda cikit...waahhhhhhaaaaa....*