Sunday, October 21, 2012

TAHNIAH KELANTAN!!!

tahniah untuk kelantan...
walaupon aku tak sokong dyrang..heheehe
aku tetap buat entry pasal kelantan..

aku memang pada mula nyer sokongskuad HOBIN JANG HOBIN
sebab aku ni orang nogori sembilan..
so bila skuad negeri sembilan tak masuk final...
aku sokong pulak ATM.
sebab kebanyakkan player ATM ada lah dari skuad negeri sembilan dulu...

so tahniah to kelantan
ATM jgn putus asa
next years ada lagi...

okk masa game kelantan 3 - 2 ATM
goal kelantan
adalah dari Norshahrul biasa lah penyerang kelantan
2 goal dari norshahrul
dan 1 dari indra putra mahayuddin..

dan goal dari ATM
1 dari rezal zambry
dan 1 lagi dari permain import ATM marlon alex james

goal pertama kelantan ada lah kesilapan dari penjaga goal ATM sendiri...
oleh farizal harun..

so tahniah kelantan...
aper aper pon nie liga malaysia
klu kita tak support saper lagi nk support...