Monday, October 15, 2012

10 HARI:21 JAM:14 MINIT DI PINTU AJAL

first time aku nengok traler nie..
pergghh perasaan teruja nk nengok membuak buak.

introduction dah mcm ala ala
transfomers..
almaklum lah peminat fanatik transfomer...
hehehheheheehehhe

nie kisah Dato Dr. Sheikh Muszaphar Shukor
yang pergi ke angkasa lepas pada tahun 2007...
yang menjadi sebuah movie...
yang akan di tayang kan pada 2013
means tahun depan lah...

okk seblum korang layan kat pawagam
korang nengok nie dulu
trailer yg aku kata menarik minat aku nie..


okk puas hati???
klu tak puas kerr puas ker kena g pawagam...
support cikit filem tempatan...

insyaAllah aku akan pergi nengok sendiri cerita pertama
'bagaimana rakyat malaysia yang pertama pergi ke angkasa lepas'
meman aku tertunggu tunggu sebenar nyer

so entry tok setakat ini...
nanti aku update lagi..