Friday, October 19, 2012

patut atau tidak???


malam tadi...
memang aku rasa tertekan sangat....
dengan final projek multimedi tak siap lagi...
tetiba dtg assigment managament..
saper tak marah..
kedua dua keje nie..group...
okk aku ulang lagi GROUP yeeee..

pada mula nyer untuk projek multimedia..
hanya 'proposal' jer buat sesama...sebab buat kat lab..waktu klz..
itu pon idea ntah aper aper...

next stage is 'screen design'
aku buat sesorang...
sikit pon tak nk tanya..
aku pon okk lah senyap lagi...

the last stage..stage ni kena ambik masa yg lama...
menggunakan Adobe Director (DI) ...
membuat satu web page..
masa sem 2 aku wat web guna Adobe Dreamwever..
so bila kena DI aku jd pening...
tapi aku blh lah buat...
masa nie aku rasa tertekan sangat..
smpai mlm td aku call kawan aku kat seremban..
dengan keadaan nangis nangis...
dan untuk pengetahuan korang aku jarng nangis..
bila something happend kat aku jer baru nanges...
so semalam dah pas nanges tu ajak member klz aku..
faidee n nizam(ustaz)
pergi KFC Medan Gopeng..
hahahaahahaahahaha....

pkl 2.00 pagi...semua bdk umah aku dah tdo..
roommate aku pon dah tidor dan dy tak sedarkan diri..
wawaawawa
memang giiler..
kowt kowt ada yg mencari mampus...

then mintak tolong nizam nengok kan...
then dy pon tolong lah cikit cikit...
link kat button..
semua semua tu lah...
tlog edit video cikt...

dan dyrang cikit pon tak tanya langsung pasal final projek tu...
jgn smpai aku buat dajal aku pergi sesorang masa nk present nanti..
okk tok pengetahuan semua benda tu kena presentation..
dan di adili oleh lect aku sendiri ngan sorang lagi lect...

masa aku present 10.40 isnin...
dan pkl 11.00 ada test marketing
pkl 4 test economics..
giler tak jadual aku.??
ha!!! ha!!!!  ha!!!

dan semalam masa lab test
kena link kan dan masa tu jugak lect nengok..
dyrang tak dpt jawab...
bkn nk bangga..
tp lain kali cuba buat sendiri..
aku rasa lect pon dapat detect saper buat atau tidak....

dan pagi td masa nk pergi klz
dyrang hampir hampir untuk tinggal kan aku..
so f**k  ko dah buat 'taik' ngan pasal projek
nie ko nk buat jugak..
klu aku nk buat taik ngan ko dah lama aku buat
tapi aku kenang kan ko tu kawan..yang aku kenal dari sem 1..
mcm nie ko buat balikk...??
jgn smpai ko kena balik ngan orang lain..
hidup nie penoh ngan hukum karma beb...
ko buat orang jgn smpai orang buat kat ko lagi terok...
ko menangis air mata darah pon tak guna...
puuuiiiihhhhh...

pikir mak ayah ko..
family ko....
jgn biarkan dyrang menagis sesama ngan kita sebab airmata kesediahan
aku tak ibu dan ayah menangis kesedihan
aku nk dyrang gembira...
gembira aper yg aku dah dapt..
InsyaAllah...

tu jer lah
sila lah ambik teladan...