Wednesday, October 24, 2012

hari raya haji

aku balik seremban dahulu dari akak aku.
yang akan balik esok..selepas keje...
so aku balik aku naek bas..
mcm biasa lah..

naek bas n naek tren...
dah lah kat dalam bas dah 3 jam..
sakit wooo buntot....
pastu naek tren KL Sentral ke Sg.Gadut..
1 jam 1/2.....
sakit lagi buntot aku
sampai sampai..
ibu ambik..
thanks ibu...

so ibu ckp nk g cari barang jap...
huurrmm yelah...ikot jer lah...
cuaca agak panas....
smpai malam masa aku buat post nie pon bahang masih terasa..

so smpai umah..tukar seluar...
langsung ttidor...
mengantok sangat...
pastu dah lama tak jumpa katl....
tu yg membuat kan makin tak nk berenggang tu...

aku balik nie sempena tok hari raya haji..
yeeeaaayyyy....
finally balik jugak aku ke rumah aku nie...
miss a lot..........

tu jer lah update aku kali nie..
lain kali aku update lagi...