Wednesday, October 31, 2012

jejaka idaman ramai

kenapa entry aku pasal jejaka idaman ramai??
sebab tadi baru aku terjumpa gamabr Ex-ketua pengawas sekolah aku dulu..
siapa tak kenal dengan nama MOHD TARMIZI B RAFA'I
ketua pengawas SMKTTJ batch 2008..

gambar ini aku ambik dari facebook
akak dahlia
sorry akak ambik tanpa pengetahuan
ini dia gambar dia...
yang perempuan tu dulu penolong pemimpin pelajar
yang lelaki tu lah tarmizi ketua pemimpin pelajar..
sweet kan dia orang

memang dah lama dah aku tak berhubung dengan tarmizi ni..
dulu ada gak aku mintak nomber kat senior aku dulu
tapi semua tak tahu ke mana pergi nyer tarmizi...
tp dulu ada gak aku tahu
selepas tarmizi kat SMKTTJ dia ke SMK Seri Pagi..
sambung tingkatan 6..
lepas dari tu langsung aku tak tahu...

lepas tu aku hanya selisih macam tu jer dengan tarmizi..
kekadang aku nampak dia dengan skuter dia lah
aku dalam kereta lah..
apa lah..
jadi memang tak sempat nak bertegur sapa..

gambar kredit too akak dahlia..