Sunday, October 21, 2012

steamboat

semalam dalam pkl 10.00 aku myra kak youn bubu pian n ieja g mkn steamboat
kat MP ipoh nie...
sebelah perkeso n belakang KPTM Ipoh..
memang dah lama plan nk pergi
dari sem 2 tpi tak terlaksana jd semalam kitaorng pon pergi...

sorang 19.++
steamboat sahaja...
klu ada sesetengah tempat sekali ngan BBQ...
so kali nie steamboat sahaja...
klu yg kat area umah aku tu sekali ngan BBQ..
memang best arr g ambik mcm mcm n masak...
pergghhhh
memang heaven keluar ngan dyrang semalam....

bergelak ketawa sebelum aku test..
lupa seketika masalah yg ada...eheheheheh
pas mkn dlm pkl 11.++
kitarang g Kinta river front...
saja nengok nengok...
kinta river front tu blm siap sepenuh nyer..
tak tahu lah aku bila nk siap nyer...
so far semalam aku pergi adalah
jabatan London yg mcm kat kota London tu..
ngan lampu lampu mcm kat I-City..

syok giler keluar ngn dyrang...
hope pas final exam blh lagi keluar ngan dyrang...

doa kan kerjayaan aku tok final exam nie...