Saturday, October 13, 2012

KECEWA...SUGGUH...

sungguh kecewa..sebab pergi cameron tak bnyk gmbr dapat tangkap..
tu yg pertama...yg lelain pon ada gak..

kecewa yg lain sebab tak dpt pergi tanah rata...
sebab kat tanah rata tu ada bnyk ladang...

  1. teh
  2. strawberry
  3. rose
  4. cactus
dan lain lain...

serius nk jugak pergi sana..
nengok..ambik gmbr bebanyak...
tp tu lah hujan...
jadi tak syokkk..

so td sesampai kat umah sewa mesej ngan ibu..
"ina dah smpai umah sewa dah.."

 "dah balik...ujan tak?best?"

 "ujan..jadi tak best..huhu tak sempat pon nk g tanah rata..."

"sian..tak per nanti kita g ye.."

"bila??memang kesian..huhuhuhu...:("

"nanti lah..bia senang bila lapang..tak tahu lah bila...kan nk ke langkawi dulu..."

"huurrmmm yelah..jem dah beli dah.."

"ooo sempat beli..TQ..esok sarapan roti ngan jem la..."

"hahahhahahhah...:D"

okk tulisan yg berwarna merah tu aku..
n biru tu mak aku...

huhuhu..memang mak aku memahami aku...
terima kasih ibu...
nnti rya haji nie ina bawak balik jem ekk..
jer yg ina sempat beli...
sebab hujan...
 lagi pon member teros decided nk balik ipoh...
huhuhuhuhu....

klu aku naek ngan akak aku mungkin turun gak tanah rata...
walau pon just duduk dlm keter...tp nengok gak lah tanah rata...
nie pada dengar jer tanah rata ringlet..
tapi tak tahu toboh nyer kek mano..

kecewa sungguh aku...
serieslyy...
tak tahu knaper....
huhuhuhuhuhuhuuhu


nie jer aku sempat beli....
huhuhuhuhu
assssoooddddiiihhhh dennnnn.....

tu yg mak aku pujuk tu..
"sian..tak per nanti kita g ye.."
heheheehehehhheeh....