Sunday, October 14, 2012

DSLR

aku tertarik ngan post entry pasal kamera DSLR
korang blh baca kat link ni

kenaper orang memilih DSLR???

orang ramai menganggap bila pengan DSLR jer profensional..
tapi sebenar tak..
jangan tertipu ngan masyarakat sekarang..

ada yg beli hanya untuk menunjuk..
dan ada yang beli memang untuk perkejaan atau pon hobi

dalam kes aku..
aku just untuk kegunaan sendri..
sebab aku tahu aku blm mampu nk buat kamera tu untuk sebagai DSLR..
sebelum nk puas kan hati orang lain kena puas kan hati sendiri..
klu hati sendiri tak puas ngan aper yg kita tangkap..
belum tentu orang lain berpuas hati...

jadi fikir lah sendiri kita beli DSLR sebab aper..

aku belajr sendiri..
sesambil tu aku nengok kat blog dan fb adhadi
nk belajar menggunakan secar profensional...

tu jer lah post aku pasal DSLR..
nie pon sebab terbaca kat blog orng lain..
just nk re-post jer..