Tuesday, October 23, 2012

hospital raja permaisuri bainon

kenaper entruy aku pasal hospital???
sebab baru baru ini aku di kejar kan ke hospital ini..
sebab aku jatuh tergelincir n pengsan..

korang dengar mesti korang tergelak gelak kan..
sebab badan aku nie klu jatuh makkk aiiii..
bkn korang jer gelak...ngan aku sekali gelak...
bila teringat kan kisah tu...
hehehehheehehe

okk aku tak sedar saper angkat aku dari luar rumah ke dalam rumah
aku sedar sedar aku dah ada kat dalam dah
aku takot aku ada low blood presure..
sebab akak ngan ayah ada low blood tu...
so takut ia di warisi..
ari tu nengok darah 118 70
aku tak reti sgt baca...
so sesiapa reti tolong bg tau aku

dulu pon pernah pengsan masa sekolah rendah...
tu pengsan mcm tu jer..
tak jatuh tak aper...
lepas tu pernah gak jatuh tangga kat umah..
bergolek goelk jatuh..
pon sama pening n mcm nk pengsan..
tp nasib baik blh baring kat umah tu...
so dapat cover lah
lps tu pulak pernah gak jatuh tangga lagi...
pon sama situasi nyer lbih kurang...

okkk bila aku nanyer doktor..
doktor ckp..
'bila jatuh otak kita bergegar so itu jd nyer pening...'
huurrmm ye lah doctor...

mcm biasa lah service kat general hospital (GH)
agak lambat...
2 jam aku tunggu kat situ baru selesai semua tu
agak lama...

okk bye bye..
itu jer entry post aku kali ni....