Monday, February 24, 2014

Ulu Chepor Ipoh

kali kedua aku pergi ulu chepor...dan bila kali kedua pergi dah sah sah akan teringat yang pertama...

perasaan yang kedua takkan sama pada kali pertama datang..apa yang yang terjadi masa kali pertama confirm akan terimbau balik semula..bertapa indah dan bertapa manis nyer kenangan itu semua...kemungkinan ia takkan berulang buat kali kedua ketiga atau bila bila selepas yang pertama...


kenapa aku ke sini? sebab pertama bukan nak terimbau tetapi baru balik dari mendaki bukit keledang..kawan kawan aku yang lain madi tapi tidak aku...keseronok mereka tak mampu nak buat aku seronok....kenapa?biarlah diriku sahaja yang mengetahui kenapa ia terjadi...


bukan mudah untuk melupakan apa yang telah terjadi...tetapi bila di fikir kan semula sampai bila??adakah ada pengakhiran nya? soalan yang tiada jawapan buat masa ini...


ulu chepor tempat riadah macam ulu bendul di kuala pilah....orang sentiasa ramai dan di tambahi dengan keadaan hujung minggu dengan cuaca yang panas membahang ia menambah kan lagi keseronokkan mereka untuk menyejukkan badan,..


tempat yang menjadi tempat untuk lepak dan release kan tension selepas seminggu berkerja atau belajar...tempat untuk menyeronok tapi jangan sampai tak ingat dunia pulak nanti...buruk akibat dy...


ulu chepor membawa seribu satu kenangan pada aku...aku tak nak lah cerita lelebih..malas pulak...huhuhu..lagi pon kerja banyak nie...