Saturday, February 8, 2014

qhamie dan blog barunya

si qhamellya nie memang nak kena...sebelum nie memang dy ada kata nak buat blog baru cuma dy tak buat lagi okk lah masa tu memang aku tetunggu 'tranformasi' yang dy nak buat kat blog dy tu...


hampir sebulan lebih aku tak update dan tak tengok langsung pasal blog..just sport maner blog nak baca jer..masuk bulan kedua aku mula balik semula...dan si qhamie nie sekali lagi tak bagi tahu aper aper pon...


aku ada komen gambar yang dy pos kat fb..


aku memang dah biasa dengan gaya bahasa yang si qhamie nie guna dalam blog...point dy sikit jer..tapi mukadimah dy dah macam boleh buat novel dah...tak perlah qhamie nanti kalau ada rezeki ko jadi penulis pulak ekk...


okk kejap lepas tu si qhamie nie dok hantar IM kat aku..



haishhh...baru lah nak bagi link semua...kalau aku tak mintak dy pon senyap jer...hamper punyer kawan...aku balik seremban nanti siap ko...


okk nie blog baru si qhamie... qhamie  tak banyak lagi yang dy post kat sini..tak per beb slow slow...macam maner ko boleh bina night rain ko tu hope ko boleh bina sama jugak...