Thursday, February 6, 2014

Semester 6

Semester 6 adalah sem terakhir aku....dan juga sem terakhir kat ipoh...sem terakhir aku adalah menjalani latihan industri (LI)...


Banyak betol aku dah harungi sepanjang aku kat ipoh...nanti aku buat balik throwback dari sem 1 sampai sem 5..


Ada kekawan aku bertanya kenaper ko LI kat ipoh?? Kenaper tak kat seremban KL or memaner jer lah asalkan ko balik seremban selalu...sebab dyrang tahu semenjak aku datang ipoh aku tak banyak spend  time dengan dyrang...bayangkan dah 3 tahun baru jumpa semula...maun nyer tak aku kena bahan dengan dyrang tu...sampai ada yang kata “tak payah lah kau balik farah..duduk jerlah kat ipoh tu..” aku tahu korang sedih...aper tah lagi aku...dari form 2 berkawan sampai sekarang...bertapa lamanye hubungan yang telah kita buat...buat kerja gila gila...



Untuk semester 6 nie cuti aku langsung tak ada...tak macam aku study dulu ada midterm week semua bagai...tapi kali nie aku kena kerja..huurmmmmmmm orang lain boleh cuti rilek kan kepala aku kerja...?? how i want to survive it.?????


Bagi aku sem nie mencabar segala gala nya bagi aku…fizikal aku mental aku…semua nyer terseksa….last last boleh terkeluar statement “kenapa lah tak LI kat seremban..semua terjaga..” 


GOOD LUCK TO ME FOR THIS SEM...