Friday, February 7, 2014

LATIHAN INDUSTRI (LI)

Ntah lah rasa tak teruja langsung...klau orang lain teruja bagai nak rak tapi aku macam tak ada perasaan...mental aku penat...fizikal aku pon penat.. maklum lah badan dah bias dengan persikataran kolej..kekadang kelas lambat...kekadang kelas awal...kebiasaan balik awal...bila badan kena set bangun pagi..pergi kerja dari pagi sampai petang..badan aku terkujat dengan semua itu terjadi...jadi aku rasa tak selesa bila aku kena timeming kan diri aku 360°C pergi kerja bali kerja..badan aku memang penat..



Bayang kan aku boleh tido awal kalau aku letih sangat...huurmmm dah macam zaman aku sekolah...tido awal...padan lah kawan aku masa dy LI dy cakap dy letih..hari hari dia letih...tak per sekarang aku dah tahu dah kenaper letih...huhuhuhuhu



Perangai buruk aku pergi kerja ialah boleh tido dalam office..kekadang dalam pukul 9.30 macam tu boleh tertidor...lepas makan memang akan mengantok lah usha di tanya macam maner banyak nyer setan kat mata aku..kekadang sampai sejam lepas lunch aku tido...series penat tahap gaban dah tu..



Aku ada 1 bilik untuk aku...dimana dalam bilik tu aku sorng jer...bosan giler..tapi bila pikir balik okk jugak tu..karang aku nak tido macam maner..hehehehe...



Kerje aku pulak sekarang nie pepagi pergi beli nasi lemak kat umah sewa aku nie..alah owner rumah sewa aku nie jugak yang jual..so kekadang beli lebih supaya tengah hari tak payah turun...dan berlanjutan sampai ke malam...hehehehe giler buruk melantak nyer pon...



Kat dalam office aku tu ada budak LI jugak tapi semua dari politeknik kat behrang tu...politeknik sultan azlan shah tak silap aku..tak per nanti kalau aku silap aku betul kan balik..hehehehe..so memang rehat dengan dy jer biasa...perangai sama jer macam aku..suka online kat office...yang sorang tu lagi lah awal awal lagi dah dapat gelaran “painball” sebab kantoi main painball dalam office...hehehee...




Aku kekadang keluar awal dalam pukul 5 camtu kekadang dah kelaur office dah..jahat kan aku...hehehe..nasib baik office ni tak ada punch card...kalau tak kantoi aku asyik keluar awal jer..bila time keje jangan lah buat perangai macam nie..tak elok kooo...