Thursday, February 6, 2014

HELLO. MOTHER MISSED YOU

credit to abg ben fb..

semalam masa aku dok online kejap..sebelum broadband bertukar service (tangan kepada akak aku) jadi ternampak gamabr nie kat dalam fb abg ben ashaari...


dulu masa aku memula datang nak belajar kat ipoh nie hurrmm jangan di tanya kenapa kekadang air hujan lebat tetiba...sepanjang aku hidup pertama kali terpisah dengan keluarga rasa nyer perrgghhh....bukan nya aku nie jenis tak ikot aktiviti sekolah aku ikot tetapi bila kena stay kat ipoh tu lain macam rasa nyer...


masa sem satu dulu 2 minggu sekali balik rumah...hehehee...masa sem 2 dah mula sebulan sekali kekadang 3 minggu sekali..kena tang sebulan tu homesick woooo...masuk sem 3 ada akak pulak dah...akak kena berkhimat kat ipoh tapi rumah lain lain..masa nie tengok cuti...hehehe..same thing sem 4 dan 5..


masa sem 1 and 2 tu..kalau mak call hujung minggu tu mesti nangis...asyik keluar jer airmata nie kalau cakap dengan kelaurga...penangan duduk jauh...


duduk jauh membuat kan kita makin rindu kat seseorang terutama keluarga kita sendiri...rasa yang kekadang ntahlah...kalau tak balik tu rasa kosong...walaupon ada sesetengah tempat pengajian ada sediakan program macam keluarga angkat tapi tak sama macam keluarga sendiri....

jangan kita dah kehilangan baru nak mencari...dah terlambat dah itu semua...dah tak ada guna nyer lagi...