Wednesday, June 18, 2014

Tema bollywood???

Pertama kali bila aku dapat tahu yang kolej akan buat makan malam untuk pelajar akhir.. aku jadi hah?? Nak datang ke tidak?? Nak ke tidak...dengan tema dy bollywood tu...


Perghhh aku nie bukan jenis tengok cerita hindustan semua bagai...aku nie tengok cerita kat hbo, fox dan sewaktu dengan nya...mana lah aku buka channel cerita tu...


Apa baju nak pakai pon aku tak tahu...takkan nak pakai sari..perghhh tak selesa aku...penat aku memikirkan apa yang aku nak pakai pada malam tu nanti...


Kawan aku ajak cari baju untuk makan malam tu nanti...huurmmm aku masa tu masih tak buat keputusan lagi nak pakai baju apa...dan memang aku dah tahu aku akan mencuba baju yang ada kat situ jadi aku ambik keputusan untuk memakai kemeja dan jeans untuk keluar..senang aku cuba baju tu nanti...


Jumpa ke tidak baju yang aku cari tu??? Maklum lah memilih sangat....tak per  tunggu jer lah next post atau tunggu jer aku post kat blog nie...hahaha....bukan senang nak tengok aku pakai baju yang laur biasa pada aku lah...pada orang lain aku tak tahu pulak...sebab aku dah biasa pakai apa yang selesa...bila kena pakai baju lain sikit aku akan jadi huurmm huurmmm hurmmm ekk...


Agak susah untuk aku sesuai kan diri untuk memakai baju yang aku tak pernah pakai...dan persoalan nya adakah aku akan pakai selepas tamat nya majlis makan mlam tu nanti?? Soalan yang padda aku tak ada jawapan sebab aku sendiri tak tahu kemana aku nak pakai baju sebegitu ke mana dan apa majlis yang sesuai....huuawwwrrgghhhh.....


Susah sangat buat pilihan...haa gasak ko lah apa nak jadi pon.....